Kullanım Şartları

ŞARTLAR VE KOŞULLAR

Kullanım Şartları

Kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde qualife.com.tr tarafından adınıza düzenlemiş olan fatura ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz

•İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

•Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

•İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

•İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da sitemizden doldurduğunuz bildirim formunuzla birlikte Horoz Lojistik ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

İade İşlemleri;

Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Para iadesi talep ederseniz, sistem dekontunuzu reddettiğiniz gün otomatik olarak iade bedelini siparişiniz kredi kartı ile yapıldı ise kredi kartınıza, havale ile oluşturuldu ise bilgilerini dolduracağınız banka hesabınıza yansıtacaktır.

Site üzerindeki ürün resimlerinden farklı olarak veya ek olarak istenilen özelliklerde ürün üretildiği zaman geri iade veya değişim hakkınız bulunmamaktadır.Kargonuzu ne zaman teslim ediyoruz?

Horoz Lojistik tarafından her gün adrese teslimat hizmeti verilen alanlara yapılacak standart gönderilerde; şehir içi ve 600 Km'ye kadar mesafelerde ( ürün stoklarımızda ise ) 1 iş günü, 600 Km üstü mesafeler için 2 iş günü içinde teslimat yapılmaktadır. Ürün stoklarımızdan yollamayıp tedarikçiden temin edilip size gönderilecekse maksimum 3-7 iş günü içerisinde tarafınıza kargolanır. Belirtilen süreler mücbir sebepler dahilinde değişebilir. Her gün teslimat yapılmayan adresler veya teslimat yapılamayan merkeze çok uzak noktalar için Horoz Lojistik şubelerinden bilgi alabilirsiniz.

Gizlilik Politikası

İZMİRA TASARIM MOBİLYA TURİZM OTOMOTİV İNŞ. SAN. VE TİC. A.Ş.(“Qualife”) olarak, kullanıcılarımızın hizmetlerimizden güvenli ve eksiksiz şekilde faydalanmalarını sağlamak amacıyla sitemizi kullanan üyelerimizin gizliliğini korumak için çalışıyoruz. Bu doğrultuda, işbu Qualife Gizlilik Politikası (“Politika”), üyelerimizin kişisel verilerinin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ile tamamen uyumlu bir şekilde işlenmesi ve kullanıcılarımızı bu bağlamda bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır. Qualife.com.tr çerez politikası İşbu Politika’nın ayrılmaz parçasıdır. İşbu Politika’nın amacı, Qualife tarafından işletilmekte olan www.Qualife.com.tr internet sitesi ile mobil uygulamanın (hepsi birlikte “Platform” olarak anılacaktır) işletilmesi sırasında Platform üyeleri/ziyaretçileri/kullanıcıları (hepsi birlikte “Veri Sahibi” olarak anılacaktır) tarafından Qualife ile paylaşılan veya Qualife'ın, Veri Sahibi’nin Platform’u kullanımı sırasında ürettiği kişisel verilerin kullanımına ilişkin koşul ve şartları tespit etmektir.

Hangi Veriler İşlenmektedir?

Aşağıda Qualife tarafından işlenen ve Kanun uyarınca kişisel veri sayılan verilerin hangileri olduğu sıralanmıştır. Aksi açıkça belirtilmedikçe, işbu Politika kapsamında arz edilen hüküm ve koşullar kapsamında “kişisel veri” ifadesi aşağıda yer alan bilgileri kapsayacaktır. · Kimlik Bilgisi · İletişim Bilgisi · Kullanıcı Bilgisi · Kullanıcı İşlem Bilgisi · İşlem Güvenliği Bilgisi · Finansal Bilgi · Pazarlama Bilgisi · Talep/Şikayet Yönetimi Bilgisi Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 3. ve 7. maddeleri dairesince, geri döndürülemeyecek şekilde anonim hale getirilen veriler, anılan kanun hükümleri uyarınca kişisel veri olarak kabul edilmeyecek ve bu verilere ilişkin işleme faaliyetleri işbu Politika hükümleri ile bağlı olmaksızın gerçekleştirecektir.

Kişisel Veri İşleme Amaçları

Qualife, Veri Sahibi tarafından sağlanan kişisel verileri, üyelik kaydı ve hesabının oluşturulması ve buna ilişkin kayıtların tutulması, Veri Sahibi’nin Platform üzerinden sağlanan hizmetlerden faydalandırılması sistem hatalarının tespit edilerek performans takibinin yapılması ve Platform’un işleyişinin iyileştirilmesi, bakım ve destek hizmetleri ile yedekleme hizmetlerinin sunulması amaçları dahil olmak üzere Qualife tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimleri tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi ile bu ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası, Qualife tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimleri tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi, Qualife ve iş ilişkisi içerisinde bulunduğu kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temini ile Qualife'ın ticari ve/veya iş stratejilerinin planlanması ve icrası amaçlarıyla işlenebilecektir.

Veri Sahiplerinin Açık Rızası Doğrultusunda İşlenecek Kişisel Veriler ve İşleme Amaçları

Veri Sahibi’nin açık rızası kapsamında, Qualife, Veri Sahipleri’nin Platform üzerindeki hareketlerini takip ederek kullanıcı deneyiminin artırılması, istatistik oluşturulması, profilleme yapılması, doğrudan pazarlama ve yeniden pazarlama, Veri Sahibi’ne özel promosyon önerilerinin oluşturulması ve Veri Sahibi’ne iletilmesi ve bu kapsamda elde edilen verilerin her türlü reklam ve materyal içeriğinde kullanılması amacıyla veri işleyebilecek ve aşağıda anılan taraflarla bu verileri paylaşabilecektir.

Kişisel Verilerin Aktarımı:

Qualife, Veri Sahibi’ne ait kişisel verileri ve bu kişisel verileri kullanılarak elde ettiği yeni verileri, işbu Gizlilik Politikası ile belirlenen amaçların gerçekleştirilebilmesi için Qualife'ın hizmetlerinden faydalandığı üçüncü kişilere, söz konusu hizmetlerin temini amacıyla sınırlı olmak üzere aktarılabilecektir. Qualife, Veri Sahibi deneyiminin geliştirilmesi (iyileştirme ve kişiselleştirme dâhil), Veri Sahibi’nin güvenliğini sağlamak, hileli ya da izinsiz kullanımları tespit etmek, operasyonel değerlendirme araştırılması, Platform hizmetlerine ilişkin hataların giderilmesi ve işbu Gizlilik Politikası’nda yer alan amaçlardan herhangi birisini gerçekleştirebilmek için SMS gönderimi yapanlar da dahil olmak üzere dış kaynak hizmet sağlayıcıları, barındırma hizmet sağlayıcıları (hosting servisleri), hukuk büroları, araştırma şirketleri, çağrı merkezleri gibi üçüncü kişiler ile paylaşabilecektir. Kişisel veriler, Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde İZMİRA TASARIM MOBİLYA TURİZM OTOMOTİV SAN. VE TİC. A.Ş. yetkilileri, hissedarları, iş ortaklarımız, tedarikçilerimiz, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile kanunen yetkili özel kurumlar ile paylaşılabilecek, bu amaçlarla sınırlı olarak Kanun m.9’da işaret edilen usul esaslar ile Kişisel Verileri Koruma Kurulu kararları çerçevesinde yurt dışına aktarılabilecektir.

Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel veriler, Platform üzerinden ve elektronik ortamda toplanmaktadır. Yukarıda belirtilen hukuki sebeplerle toplanan kişisel veriler 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde ve bu Gizlilik Politikası’nda belirtilen amaçlarla işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.

Kişisel Veri Sahibinin Hakları

Kanun’un 11. maddesi uyarınca veri sahipleri, · Kendileri ile ilgili kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, · Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, · Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, · Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, · İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

Mesafeli Satış Sözleşmesi
1.1. SATICI:
  • Ünvanı: İZMİRA TASARIM MOBİLYA TURİZM OTOMOTİV İNŞAAT SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
  • Adresi : Yunus Emre Mah: 4058/1 Sokak No : 11A KARABAĞLAR / İZMİR
  • Telefon : 0232 253 73 88
  • E-Posta : info@qualife.com.tr
  • MERSİS Numarası : 0483 1055 2620 0001
1.1. ALICI:
  • Adı Soyadı Ünvanı : [ buraya-alici-adi-gelecek ]
  • Adresi : [ buraya-alici-adresi-gelecek ]
  • Telefon : [ buraya-alici-telefon-gelecek ]
  • E-Posta : [ buraya-alici-eposta-gelecek ]
  • MADDE 2 - KONU

    İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’e uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu Sözleşme’nin tarafları Sözleşme tahtında Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. İşbu sözleşmenin konusu, Alıcı'nın, FİRMA ADI’ye ait qualife.com.tr veya sunulan hizmete bağlı diğer alan adları üzerinden (“Websitesi”), Satıcıya ait ürünlerin satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, sözleşmede belirtilen niteliklere sahip mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanması oluşturur.

    MADDE 3 - SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER:

    3.1. Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi, vergiler dahil satış bedeli (adet x birim fiyat olarak) ürün içeriğinde belirtildiği gibidir. [ buraya-satin-alinan-urunler-gelecek ]

    3.2. Ödeme şekli : Havale

    3.3. Diğer yandan vadeli satışların sadece bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin banka ve alıcı arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

    3.4. Sözleşme Alıcı tarafından onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup, Alıcı’nın Satıcı’dan satın almış olduğu Mal / Hizmet’in Alıcı’ya teslim edilmesiyle ifa edilmiş olur. Mal/hizmet, Alıcı'nın sipariş formunda ve işbu sözleşmede belirtmiş olduğu adreste bulunan kişi/kişilere teslim edilecektir.

    Teslimat Adresi : [ buraya-teslimat-adresi-gelecek ]

    Teslim Edilecek Kişi : [ buraya-teslimat-adi-gelecek ]

    Fatura Adresi : [ buraya-fatura-adresi-gelecek ]

    Mal/Hizmet’in teslimat masrafları Alıcı'ya aittir. Satıcı’nın, websitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafları Satıcı’ya ait olacaktır. Malın teslimatı; Satıcı’nın stoğunun müsait olması ve ödemenin gerçekleşmesinden sonra taahhüt edilen sürede yapılır. Satıcı Mal/Hizmet’i, Alıcı tarafından Mal/Hizmet’in sipariş edilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle Aıcı tarafından Mal/Hizmet bedeli ödenmez veya yapılan ödeme banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı Mal/Hizmet’in teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

    Teslimat kargo şirketi aracılığı ile ALICI'nın yukarıda belirtilen adresinde elden teslim edilecektir. Teslim anında ALICI'nın adresinde bulunmaması durumunda dahi SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Bu nedenle, ALICI'nın ürünü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya geri iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de ALICI'ya aittir.

    MADDE 4 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

    5.1.Satıcı, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile Alıcı’ya teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı’ya mümkün olan en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür Sözleşme konusu Mal/Hizmet, Alıcı'dan başka bir kişiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kişinin teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.

    5.2.Satışta bulunan ürünlere ilişkin stok durumları SATICI stoklarından güncellenmektedir. Satıcı stoklarında güncellemelere rağmen, elde olmayan sebeplerden dolayı tükenmiş olan ürünlerin gönderim süresi uzayabilir.Bu durumda müşteri telefon veya e-posta yolu ile bilgilendirilir.Müşterinin talebine göre şipariş değiştirilebilir, gönderim beklenebilir veya sipariş iptal edilebilir. Siparişin iptali durumunda, ödeme kredi kartı ile yapılmışsa kredi kartına, ödeme banka havalesi ile yapılmışsa müşterinin belirttiği bir banka hesabına geri havale edilir.

    5.3.İnternet sitesinde satılan tüm ürün fiyatlarını, serbest ekonomi kuralları gereği, SATICI belirler. Etiket Fiyatı, Satış Fiyatı ve İndirimli Fiyat buna dahildir. ALICI, ürün üreticisi, ithalatçısı veya dağıtıcısı dahil hiç kimsenin fiyatın değiştirilmesi konusunda zorlama yetkisi yoktur. Yazım hataları istisnadır.

    5.4.ALICI siparişi verdiği an, sipariş için girdiği bilgilerin kontrolleri yapılır. Bu nedenle ALICI Siparişinin gönderilmesinden önce öncelikle, siparişin onaylandığına ilişkin e-postanın ALICIye gönderilmesi gerekmektedir.

    5.5.Cuma günleri saat 15:30’dan sonra verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır. Bayram ve tatil günlerine denk gelensiparişler takip eden ilk iş günü işleme alınır.

    5.6.Taşımacılık ve teslimat ücretleri, siparişlerin içeriğine, seçilen teslimatın türüne ve teslimatın yapılacağı ile göre değişiklik gösterir. Taşıma ücret bilgileri, alışverişin gerçekleştiği ödeme ekranlarında ayrıntılı olarak görülebilir.

    5.7.Teslimatlar yalnızca SATICI tarafından belirlenen kargo şirketleri veya kendi dağıtım ağı ile kimlik kontrolü yapılarak teslim edilir. Farklı bir kargo şirketi ile teslimat talep edilemez. Sipariş edilen Paket teslim alınırken, mutlaka kontrol edilmeli hasarlı veya hatalı paketler teslim alınmamalıdır. Paket teslim alındığı anda, ALICI Siparişi, kargo yetkilisi tarafından eksiksiz ve sağlam olarak teslim edilmiş sayılacaktır.

    5.8.SATICI yurt dışı teslimatı yapmamaktadır.

    5.9.SATICI sanal mağaza üzerinden satacağı ürün çeşitlerini kendi kararları doğrultusunda seçme konusunda serbesttir. ALICI’nın bu konu ile ilgili itiraz hakkı yoktur.

    5.10.Sipariş alındıktan sonra süresi içinde SATICI tarafından hazırlanarak kargoya teslim edilir. Kargoya teslim edilen sipariş konusu ürünün Süresi içinde teslim edilmemesi durumunda söz konusu gecikme kargo şirketinden kaynaklanmakta olup SATICI söz konusu gecikmeden sorumlu tutulamayacaktır. Sipariş teslimatında gecikme olması durumunda ALICI bunu derhal SATICI’ya bildirmekle yükümlüdür.

    5.11.ALICI, kargolanan siparişini, kendisine Sipariş Onayında gönderilen Kargo Takip Numarası vasıtasıyla İnternet Yolu ile takip edebilecektir.

    MADDE 5 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

    5.1.Satıcı, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile Alıcı’ya teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı’ya mümkün olan en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür Sözleşme konusu Mal/Hizmet, Alıcı'dan başka bir kişiye teslim edilecek ise, teslim edilecek kişinin teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz.

    5.2.Satışta bulunan ürünlere ilişkin stok durumları SATICI stoklarından güncellenmektedir. Satıcı stoklarında güncellemelere rağmen, elde olmayan sebeplerden dolayı tükenmiş olan ürünlerin gönderim süresi uzayabilir.Bu durumda müşteri telefon veya e-posta yolu ile bilgilendirilir.Müşterinin talebine göre şipariş değiştirilebilir, gönderim beklenebilir veya sipariş iptal edilebilir. Siparişin iptali durumunda, ödeme kredi kartı ile yapılmışsa kredi kartına, ödeme banka havalesi ile yapılmışsa müşterinin belirttiği bir banka hesabına geri havale edilir.

    5.3.İnternet sitesinde satılan tüm ürün fiyatlarını, serbest ekonomi kuralları gereği, SATICI belirler. Etiket Fiyatı, Satış Fiyatı ve İndirimli Fiyat buna dahildir. ALICI, ürün üreticisi, ithalatçısı veya dağıtıcısı dahil hiç kimsenin fiyatın değiştirilmesi konusunda zorlama yetkisi yoktur. Yazım hataları istisnadır.

    5.4.ALICI siparişi verdiği an, sipariş için girdiği bilgilerin kontrolleri yapılır. Bu nedenle ALICI Siparişinin gönderilmesinden önce öncelikle, siparişin onaylandığına ilişkin e-postanın ALICIye gönderilmesi gerekmektedir.

    5.5.Cuma günleri saat 15:30’dan sonra verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır. Bayram ve tatil günlerine denk gelensiparişler takip eden ilk iş günü işleme alınır.

    5.6.Taşımacılık ve teslimat ücretleri, siparişlerin içeriğine, seçilen teslimatın türüne ve teslimatın yapılacağı ile göre değişiklik gösterir. Taşıma ücret bilgileri, alışverişin gerçekleştiği ödeme ekranlarında ayrıntılı olarak görülebilir.

    5.7.Teslimatlar yalnızca SATICI tarafından belirlenen kargo şirketleri veya kendi dağıtım ağı ile kimlik kontrolü yapılarak teslim edilir. Farklı bir kargo şirketi ile teslimat talep edilemez. Sipariş edilen Paket teslim alınırken, mutlaka kontrol edilmeli hasarlı veya hatalı paketler teslim alınmamalıdır. Paket teslim alındığı anda, ALICI Siparişi, kargo yetkilisi tarafından eksiksiz ve sağlam olarak teslim edilmiş sayılacaktır.

    5.8.SATICI yurt dışı teslimatı yapmamaktadır.

    5.9.SATICI sanal mağaza üzerinden satacağı ürün çeşitlerini kendi kararları doğrultusunda seçme konusunda serbesttir. ALICI’nın bu konu ile ilgili itiraz hakkı yoktur.

    5.10.Sipariş alındıktan sonra süresi içinde SATICI tarafından hazırlanarak kargoya teslim edilir. Kargoya teslim edilen sipariş konusu ürünün Süresi içinde teslim edilmemesi durumunda söz konusu gecikme kargo şirketinden kaynaklanmakta olup SATICI söz konusu gecikmeden sorumlu tutulamayacaktır. Sipariş teslimatında gecikme olması durumunda ALICI bunu derhal SATICI’ya bildirmekle yükümlüdür.

    5.11.ALICI, kargolanan siparişini, kendisine Sipariş Onayında gönderilen Kargo Takip Numarası vasıtasıyla İnternet Yolu ile takip edebilecektir.

    MADDE 6 - CAYMA HAKKI

    ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde malı herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin reddederek cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar.Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI' ya faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün kutu/paket içeriğinin eksilmemesi ve ürünün yeniden satılabilir halde olması şarttır.Bu hakkın kullanılması halinde, 3.kişiye veya ALICI' ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal hükümlülükler iade edilemez.Tüketicinin cayma bildiriminin satıcıya ulaştığı tarihten itibaren 10 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir.Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli, EFT kesintisi ve sair masraflar SATICI tarafından karşılanır.

    Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz.

    MADDE 7 - İADE PROSEDÜRÜ

    7.1.Kredi Kartına İade Prosedürü :ALICI'nın cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile tüketiciye bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir:

    ALICI ürünü kaç taksit ile aldıysa banka müşteriye geri ödemesini taksitle yapmaktadır. SATICI bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların ALICI'nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. ALICI'nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 iade yansıyacak ve müşteri iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.

    Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği müşteriye nakit para ile ödeme yapamaz. ALICI işyeri yani SATICI, bir iade işlemi sözkonusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, ALICI işyeri yani SATICI ilgili tutarı bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince müşteriye nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, SATICI'nın bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.ALICI, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüd eder.

    7.2. Havale/Eft ödeme seçeneklerinde İade Prosedürü :Havale/EFT ödeme seçeneklerinde iade tüketiciden banka hesap bilgileri istenerek, tüketicinin belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı ALICI'nin adına olması şarttır) havale ve /EFT şeklinde yapılacaktır.

    MADDE 8 - CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

    Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

    b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

    c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık vehijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

    e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

    f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

    ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

    h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler

    Kampanya kapsamında satılan ürünler hiçbir suretle iade alınmamaktadır.

    MADDE 9: AYIPTAN DOĞAN SORUMLULUK

    Ayıplı Mal : Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir.

    Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde tahsis edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

    Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi arz edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun hükümleri uygulanır.

    Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.

    Garanti Belgesi :İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.

    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.

    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, iki ve üçüncü fıkra hükümleri kapsamı dışındadır.

    Bakanlık, hangi sanayi mallarının garanti belgesi ile satılmak zorunda bulunduğunu ve bu malların arızalarının tamiri için gereken azami süreleri Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilanla görevlidir.

    Garanti ve Tamir Süresi : Garanti süresi; malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıl ve/veya ilişik listedeki ölçü birimi ile tespit edilen değer kadardır.

    Garanti süresinin başka bir ölçü birimi ile belirlenmiş olması halinde, malın üzerinde bu ölçü biriminin tespitine yönelik bir düzeneğin bulunması veya yapısının bu değerin tespitine uygun olması gerekir. Aksi halde garanti süresinin 2 yıl olduğu kabul edilir.

    Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

    Malın tamir süresi, yönetmelikte ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.

    MADDE 10 - TEMERRÜT HÜKÜMLERİ

    Tarafların işbu sözleşmeden kaynaklarından edimlerini yerine getirmemesi durumunda Borçlar Kanunu'nun 106-108.maddesinde yer alan Temerrüt hükümleri uygulanacaktır. Temerrüt durumlarında, herhangi bir tarafın edimlerini süresi içinde haklı bir sebebi olmaksızın yerine getirmemesi durumunda diğer taraf söz konusu edimin yerine getirilmesi için edimini yerine getirmeyen tarafa 7 günlük süre verecektir.Bu süre zarfında da yerine getirilmemesi durumunda edimini yerine getirmeyen taraf mütemerrit olarak addolunacak ve alacaklı taraf borcun ifa edilmemesinden dolayı borcun ifasını ve gecikme tazminatı isteyebilir ya da karşı tarafa bu haklarından vazgeçtiğini bildirmek sureti ile borcun ifa edilmemesinden doğan zararının ve giderilmesini isteyebilir ya da sözleşmeden dönebilir.Sözleşmeden dönünmesi halinde taraflar karşılıklı olarak ifa yükümlülüğünden kurtulur ve daha önce ifa ettikleri edimleri geri isteyebilir.Bu durumda borçlu kusursuz olduğunu ispat etmedikçe alacaklının sözleşmenin hükümsüz kalması sebebiyle uğradığı zararları tazmin etmekle yükümlüdür. Temerrüt halinde uygulanacak faiz oranı borcun doğduğu tarihte yürürlükte olan T.C. Merkez Bankası (TCMB) gecelik borç alma faiz oranıdır.

    Satıcının işbu yükümlülüğünü yerine getirmesini engelleyebilecek mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefetleri,ulaşımın kesilmesi,yangın ,deprem,sel baskını gibi olağanüstü olaylar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içerisinde teslim edemez ise , Bu tip durumlarda Alıcı, Satıcı'nın hiçbir sorumluluğu olmadığını, siparişin iptal edilmesini veya teslimat süresinin engelleyici durumunun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICInın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içerisinde kendisine ödenir. (Kredi kartı ile yapılan taksitli alışverişlerde ise kredi kartına iade için yukarıdaki prosedür ALICI tarafından kabul edilir.)

    MADDE 11 - YETKİLİ MAHKEME

    Tüketiciler, Satıcı ile sorunları olursa, sorunu Satıcı’nın çözememesi durumunda, ürün bedeli 2.320,00 TL’ye kadar olan işlemlerle ilgili şikayet ve itiraz konularında başvurularını ürünü satın aldıkları veya ikametgahlarının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne; ürün bedeli 2.320,00 TL’nin üzerinde olan işlemlerle ilgili şikayet ve itiraz konularında başvurularını ise, ürünü satın aldıkları veya ikametgahlarının bulunduğu yerdeki Tüketici mahkemesine yapabileceklerdir.

    6502 Sayili Tüketicinin Korunmasi Hakkinda Kanunun 68 inci ve Tüketici Hakem Heyetleri Yönetmeliğinin, 6 nci maddelerinde yer alan parasal sınırların arttırılmasına ilişkin Tebliğ gereğince , büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 3.480,00 TL’dir.

    MADDE 12 - YÜRÜRLÜK

    12(on iki) maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve derhal yürürlüğe girmiştir.

    SATICI : FİRMA ADI

    ALICI : [ buraya-alıcı-adı-gelecek ]

    Ödeme Ve Teslimat

    Fiyat hatası yazılımsal veya sistemsel hatalardan kaynaklanan fiyat yanlışlıklarından İZMİRA TASARIM MOBİLYA TURİZM OTOMOTİV İNŞ. SAN. VE TİC. A.Ş. hiçbir şekilde sorumlu olmayıp, Firma Tüketiciye e-mail yolu ile haber vererek siparişi iptal edip, tüketiciye bedel iadesi yapma hakkına sahiptir.

    %100 Güvenli alışveriş!

    qualife.com.tr, veri iletiminde 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL sertifikası kullanmaktadır. guzini.com’da kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır ve veri tabanında kayıtlı olarak tutulmaz. Kredi kartı haricinde, Banka havalesi veya EFT olarak ödeme yapabilirsiniz.

    Kargonuzu ne zaman teslim ediyoruz?

    Horoz Lojistik tarafından her gün adrese teslimat hizmeti verilen alanlara yapılacak standart gönderilerde; şehir içi ve 600 Km'ye kadar mesafelerde ( ürün stoklarımızda ise ) 1 iş günü, 600 Km üstü mesafeler için 2 iş günü içinde teslimat yapılmaktadır. Ürün stoklarımızdan yollamayıp tedarikçiden temin edilip size gönderilecekse maksimum 3-7 iş günü içerisinde tarafınıza kargolanır. Belirtilen süreler mücbir sebepler dahilinde değişebilir. Her gün teslimat yapılmayan adresler veya teslimat yapılamayan merkeze çok uzak noktalar için Horoz Lojistik şubelerinden bilgi alabilirsiniz

    İADE SÜRECİ

    Kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde guzini.com tarafından adınıza düzenlemiş olan fatura ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz.

    •İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

    •Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

    •İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

    •İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da sitemizden doldurduğunuz bildirim formunuzla birlikte Yurtiçi Kargo ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

    İade İşlemleri;

    Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Para iadesi talep ederseniz, sistem dekontunuzu reddettiğiniz gün otomatik olarak iade bedelini siparişiniz kredi kartı ile yapıldı ise kredi kartınıza, havale ile oluşturuldu ise bilgilerini dolduracağınız banka hesabınıza yansıtacaktır.

    Site üzerindeki ürün resimlerinden farklı olarak veya ek olarak istenilen özelliklerde ürün üretildiği zaman geri iade veya değişim hakkınız bulunmamaktadır.

    Giriş Yap

    Parolanızı mı unuttunuz?

    Hesap oluştur?

    Kart

    Sepetiniz şu anda boş.

    error: İçerik Korunmaktadır.